Monday, February 16, 2009

Raya 2008

Lelaki-Lelaki Macho Sahaja

Wanita-Wanita Ayu Sahaja
Amrey, CT & Aiman

Halim's Family


Raya sudah lepas pun. Baru sekarang rasa mau upload gambar dalam blog. Mungkin sebab kerja pengemaskinian aset ict dalam fasa akhir dan otak aku pun rasa ringan.Kalau dulu...masa mulakan kerja pengumpulan maklumat aset ict ni rasa macam di JMG saja. Tugas yang sama aku buat. Bezanya disini tugas hakiki aku jadi tenaga pengajar. Panjang pulak merapuh pasal opis ni...

Raya Tahun lepas, giliran balik pg kampung aku. Rasa gembira sangat-sangat. Selalunya paling lama pun aku balik kampung 3 hari. Lepas tu mesti balik kk atau rumah mentua. Rindu pulak dengan kampung aku.

Bisuk aku start cuti 3 hari. Risau pulak dengan anak aku. Ina' sayang kamu anak-anak ku. Semoga kamu semua sihat , dipanjangkan umur dan dimasukkan syurga. Jadi la anak-anak yang baik ya.




0 comments: